Klantvriendelijkheid : 0/10

Wat is er tegenwoordig aan de hand met de Vlaamse handelaars en dienstverleners ? Is een beetje klantvriendelijkheid dan echt zo moeilijk ? Of zit er iets in het nitraatrijke Vlaamse water, of in de lucht, waardoor men klanten maar ziet als melkkoeien die vooral niet teveel moeilijk moeten doen ? Ik zaag niet vlug, maar dit is toch al te gek :

Martine had ramen laten plaatsen door de weledele firma Veralu; bij het opvragen voor een fiscaal formulier, merkte deze firma op dat er ramen waren geplaatst met een te lage isolatiewaarde als dat er besteld waren. Nu ja, kan gebeuren. De firma vervangt -gratis natuurlijk- ditmaal alles door de ruiten met de correcte K-waarde. Dat ze daarbij allerhande krassen op de muren en de raamomkadering maakten, is blijkbaar van minder belang. Als we hierover reklameren, krijgen we een officiële brief toegestuurd met daarin de melding van Veralu's opperhoofd dat 'em persoonlijk zijn personeel ondervraagd heeft, en dat zij zelfs op de pijnbank blijven ontkennen. Dus dat zijn conclusie is dat zijn bedrijf geen schuld hierin kent. Ja hallo, alsof we zelf een beetje in onze muren gaan staan krassen !

Maar het wordt nog beter :

  • De notaris slaagt erin onze beide namen verkeerd te typen op ons huwelijkscontract.
  • De drukker maakt maar liefst 7 fouten in de proefdruk van de uitnodigingen, én in een verkeerd lettertype. (en dan moet je weten dat de tekst door ons reeds voorgedrukt en gelayout was)
  • De DJ was onze afspraak van maandag vergeten, maar was dan toch zo vriendelijk om ons binnen te laten, na een 40 minuten durende rit.
  • En gisteren hadden we een afspraak met de gast die onze oprit moet komen leggen, maar de kerel was niet thuis. Morgen komt 'em zelf langs, maar ik durf erop wedden dat die pipo zijn kat stuurt.

Prutsers !